Nejčastější dotazy

1. Co znamená, že je věž polohovatelná?
Polohovatelná věž má tři polohy výšky stupínku, které můžete přizpůsobit výšce dítěte. Všechny naše věže jsou polohovatelné.

2. Jaký je rozdíl mezi lakovanou věží a věží bez úpravy?
Námi používaný lak je bezbarvý, tedy nezmění barvu dřeva. Jeho úkolem je dřevo ošetřit a zakonzervovat tak, aby byla jeho údržba jednodušší. Porovnání si můžete prohlédnout na následujícím videu 

3. Jaké jsou rozměry věže a jaká je její váha a její nosnost?
Rozměry každé věže najdete přímo v jejím popisu v záložce "Doplňující informace". Hmotnost našich věží je kolem 10kg, díky čemuž ji dětičky mohou samy přesouvat podle potřeby. Nosnost věží je cca 100kg.

4. Jaký je rozdíl mezi věží se svislými tyčkami (Zebra, Tygr) a polohovatelnou věží (Žirafa, Želva, Lvíče)?
Věž se svislými tyčkami je určena pro dětičky, které rádi na všechno vylézají, její boční tyčky tomu zabrání. Zároveň má opěrné nohy, které poskytují ještě větší stabilitu.

5. Jaký barvy jsou věže?
Věž vám umíme dodat bez povrchové úpravy, natřenou ekologickým polomatným lakem, nebo s barevnou úpravou. Můžete si vybrat z některé z 30 barev, které nabízíme. Zvolit můžete i kombinaci barev věže, stupínku a bezpečnostních tyček.

6. Jaká je cena nátěru?
Při lakování je doplatek + 290 kč a při barevném nátěru je doplatek + 550 kč.

farby

7. Mám nižší / vyšší kuchyňskou linku než je standardní výška věže.
Věž rádi přizpůsobíme výši vaší kuchyňské linky, uveďte nám prosím tuto požadavku v objednávce. Jelikož jde o úpravu na míru, je nutná platba předem a doba dodání se může prodloužit.

8. Jaká je doba dodání?
Snažíme se mít věže připraveny skladem a odesílat je tak do 3-4 dnů.

Standardní dodací lhůta je do 10 pracovních dnů, ale v případě individuálních požadavků jako například změna výšky, malování jména a jiných změn na věži, se může doba dodání prodloužit na 20 pracovních dnů. O délce dodání vás rádi informujeme mailem, nebo telefonicky. Rovněž v případě většího náboru objednávek, jako například v předvánočním čase, se může dodací lhůta prodloužit, o čemž vás budeme informovat.

9. Jak jsou dodávány věže?
Věže odesíláme kurýrem GLS ve smontovaném stavu. Stačí tedy odbalit a můžete používat.

10. Kolik stojí poštovné?
Naše poštovné je zcela zdarma! To znamená, že za dopravu ani balné při platbě předem neplatíte.

11. Mám individuální požadavky (šírší stupínek, žádné tyčky, širší věž a pod.)
Neváhejte se na nás obrátit s jakýmkoliv požadavkem, pokud to bude v našich možnostech, rádi vám vyhovíme.

12. Jak věž používat?
Ke každé věži dostanete návod k použití. Věž má bezpečnostní tyčky, které zabraňují vypadnutí. Věž je vždy třeba používat pod dohledem dospělé osoby a opřenou přední stranou o linku (příp. Jiný nábytek). Pokud vaše děťátko ještě neví bezpečně vstupovat a vylézat z věže, doporučujeme ho do ní vkládat.

13. Co jsou podpůrné nohy?
Pro zvýšení stability učící věže lze dodělat spodní podpůrné nohy, díky kterým nebude možné věž převrátit do strany - tato možnost se volí přímo při konkrétní věži (v případě Zebry, Tygra jsou automaticky na věži podpůrné nohy).

13. Z jakého dřeva jsou věže vyrobeny?
Většina věží je vyrobena ze smrku, Želva je z bukového dřeva. Všechno dřevo, které používáme, pochází ze Slovenska nebo Čech, nepoužíváme polotovary a dřevo sami opracovává do finální podoby, díky čemuž umíme zajistit prvotřídní kvalitu.

15. Máte kamennou prodejnu?
Prodejnu nemáme, naše věže vyrábíme na základě objednávky. Po dohodě je možný osobní odběr v Bernolákově nebo v Bratislavě. Jelikož nemáme stanoveny konkrétní hodiny na odběr, čas je třeba si dohodnout individuálně a to telefonicky na čísle, které Vám zašleme po vyhotovení objednávky.

16. Přišla mi poškozená zásilka, jaký je postup?
Přestože se snažíme zboží balit tak, abychom předešli jakémukoli poškození, bohužel někdy naše snaha nestačí. Pokud je jakkoliv krabice poškozena, zásilku nepřebírejte a sepište s kurýrem zápis o škodě.
V případě, že jste si všimli jakékoliv poškození způsobené přepravou, ihned nás o tom informujte prostřednictvím e-mailu, prosíme o zaslání fotografií poškození, jakož i fotografií štítku s adresou a označení "křehké" na balíku. Obalový materiál neodhazujte. Další postup budeme řešit individuálně.

Táto stránka používa cookies. Viac info